Που πας με τα φισεκλίκια Τζέημς

Αυτή η εκδήλωση έδειξε όσο τίποτε άλλο τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στον χαρακτήρα αυτού του σχήματος, αποδεικνύοντας ταυτοχρόνως και τις εκλειπούσες εδώ και καιρό σχέσεις του με την κοινωνία. Κανένας μάνατζερ δεν μπορεί να σχεδιάσει τόσο πετυχημένο πανηγύρι και να επιλέξει καλεσμένους με μια γνώση για τον εαυτό των Μετάλλικα καλύτερη και από εκείνη των ιδίων, ασχέτως αν αυτή παρουσιάζονταν παλαιότερα περιορισμένη. Το δυνατό χαρτί, το γνώθι σαυτόν, δεν ήρθε από κάποιον ψυχολόγο· όλα όσα βιώθηκαν συντελούνται εν πρώτοις χάρη στο Διαδίκτυο, το μέσο που κατάφερε να τρίψει στα μούτρα τους αλήθειες χωρίς στρεβλώσεις, προσπερνώντας τον κάθε μεγαλοσυντάκτη και τον κάθε γλείφτη οπαδό μέχρι και τον θυρωρό της έπαυλής τους. Την προηγούμενη εβδομάδα οι Μετάλλικα, απελευθερωμένοι από τους αρτηριοσκληρωτικούς τους ρόλους, τα ενκόρς, το κάθε Έντερ Σάντμαν και όλα τ’ άλλα τετριμμένα, παρουσίασαν όχι μόνο ό,τι ήθελε  το μουσικόφιλο 10% του κοινού τους αλλά και ό,τι ήθελαν οι ίδιοι από τους εαυτούς τους· γιατί σοβαρά τώρα,  το καθισματάκι είναι πάντα περιοριστικό για τον Λαρς όσο και για τον Τζέημς το μικρόφωνο, ενώ η σκηνή που τους φιλοξενεί πάντα αρκετή για δυο-τρεις ακόμη. Κάποιες χιλιάδες ανά χώρα με προθυμία θα κάλυπταν διαφυγόντα κέρδη για να τους δουν σε κλειστό χώρο και με αυτήν την ελευθερία (αρκετοί θα πλήρωναν μέχρι και για να κρατήσουν τον Λου Ρηντ μακριά τους).

Δεν περιστρέφονται τα πάντα όμως γύρω από τα τέσσερα μέλη τις τέσσερις αυτές ημέρες, ο νέος τους χαρακτήρας τους επιτρέπει να αντιληφθούν πως τέτοια γεγονότα τους ξεπερνούν κατά πολύ. Τι συμβαίνει λοιπόν: Ο Ντέηβ Μαστέην ανεβαίνει επιτέλους για να παίξει τα σόλο του. Στο σανίδι του Φίλμορ συντελείται η πρώτη εμφάνιση του Κινγκ Ντάιαμοντ μετά την αρρώστια (μια χλωμάδα την είχε πάντως)· για μια και μοναδική φορά ο Τρουχίγιο πιάνει το μικρόφωνο για να πει κάτι παραπάνω και το κάνει σωστά, δείχνοντας τον Γκήζερ Μπάτλερ των Μπλακ Σάμπαθ ως τον ήρωα του αλλά και τον ήρωα των Κλιφ Μπάρτον και Τζέησον Νιούστεντ. Ο Όζυ εμφανίζεται για τα γνωστά (Iron Man & Paranoid), απουσιάζει όμως από τις υπόλοιπες ριφιές των Σάμπαθ που παίζονται και θα συνεχίζει να απουσιάζει όσο δεν υπάρχουν χάπια που σου μαθαίνουνε στίχους. Επίσης μπροστά σου ένα παράλληλο σύμπαν όπου ο Τζον Μπους έχει δεχτεί την πρόταση του Τζέημς το ’83 να γίνει τραγουδιστής τους και αλωνίζει σαν να μην υπάρχει αύριο. Αυτά και άλλα. Η μαύρη μουσική εκπροσωπείται από το άσημο συγκρότημα χάλκινων των Σόουλ Ρέμπελς·  κάτι μπορεί να ειπωθεί εδώ για το πως και αυτό συνάδει με τον νέο τους χαρακτήρα καθώς δέκα χρόνια πριν πιο πιθανό θα ήταν να καλούσαν κάποιον labelmate ή κάτι δημοφιλές τέλος πάντων (biatch). Καλεσμένοι ντράμερ δεν υπήρχαν.

Οι υπάρχουσες μέχρι στιγμής βιντεοσκοπήσεις είναι αρκετά καλές για να μετάσχεις, τουλάχιστον μέχρι την κυκλοφορία του ντιβιντί ή την επόμενη εμφάνιση στην πατρίδα σου που πολύ θα ήθελαν να αντιμετωπίζεις ως τελευταία. Όλα αυτά προκαλούν ζήλιες, όπως όμως και να εξελιχθεί η κατάσταση η σειρά σου Έλληνα θα έρθει· γι’ αυτό όταν εσύ θα βιώνεις  Σέπτικ Φλες με ορχήστρες και Ρόττινγκ Κράιστ με τσιτωμένες Ηπειρώτισσες, φρόντισε τουλάχιστον να ανεβάσεις και κανένα βίντεο για τα παιδιά στις Πολιτείες.

Ακολουθεί σχεδόν όλο το τετραήμερο και το πρόγραμμα αυτού· ενδιαφέρουσες ομιλίες επίσης. Μην προβληματιστείς για τα άγνωστα ονόματα, όσα από αυτά δεν είναι μέλη του φαν κλαμπ θα έπρεπε να είναι, αφού έγιναν μάγκες χάρη στους Μετάλλικα. Είπα για τον χαρακτήρα που έδειξαν οι τελευταίοι;


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s